Klantenservice


Contactgegevens

Huisdierenbazaar
J.P. Poelstraat 8
1483 GC De Rijp (NH)
Telefoon: 0299-67 33 65. Vanuit het buitenland: +31 299 67 33 65
Mobiel: 06-41 80 96 18. Vanuit het buitenland: +31 6 41 80 96 18 (ook WhatsApp) 
E-mail:  

  • Verzendkosten, verzenden en ontvangst

    In Waterland e.o. bezorgen wij gratis. De bestellingen leveren we zelf, in de avonduren op dinsdag en donderdag (18.00-20.00 uur), uit. In overleg is een ander moment ook mogelijk. 

    In de rest van Nederland, Belgie en Duitsland wordt er maximaal €3,95 aan verzendkosten berekend. Bij bestellingen boven de €49,00 betalen wij uw verzendkosten. Diverse producten (< € 49,00) worden altijd gratis verzonden. Dit staat aangegeven bij de betreffende producten. 

    Er worden nooit kosten voor betalingsverkeer in rekening gebracht. 

    Voor het verzenden van onze pakketten werken wij samen met DPD. Indien een artikel niet verzonden kan worden via DPD, bijvoorbeeld door de afmetingen, wordt er een andere vervoerder ingeschakeld.  Het is niet mogelijk om naar een postbus te versturen. Indien u een grote voorkeur heeft voor Postnl, dan kunt u dit in de check-out, bij opmerkingen, aangeven. De levertijd kan hierdoor iets worden verlengd. 

  • DPDDPD Snelste verzending van uw bestelling (levering: maandag t/m zaterdag) wordt gebruikt binnen Nederland, Belgie en Duitsland. DPD kent 1 afleverpoging en daarna gaat het pakket naar een pakketshop. Het is zaak dat u om en nabij het indicatieve tijdvak van 1 uur ervoor zorgt dat het pakket in ontvangst genomen kan worden. Op de dag van levering ontvangt u een track & tracecode. U kunt hiermee het pakket live volgen en, indien gewenst, de volgende wijzigingen doorvoeren: ander adres (dit betekent wel vertraging), andere bezorgdag, levering direct aan een Parcelshop of neerzettoestemming. Er wordt bij buren geleverd. Binnen Nederland wordt er in principe de (werk)dag na verzending geleverd. In delen van Belgie of Duitsland kan het langer duren. Dit is echter wel onder voorbehoud van calamiteiten buiten onze invloedssfeer. Op zaterdag wordt op de Waddeneilanden niet bezorgd.

    Wat betekent 'voor 17.30 uur besteld, vandaag verzonden'? Bij deze melding op productniveau verzenden we met DPD van maandag t/m vrijdag. Onder voorbehoud van calamiteiten heeft u het pakket de volgende werkdag in huis (NL). Indien er een bestelling wordt geplaatst met afwijkende levertijden, bestaat de kans dat er wordt gewacht met verzending tot de order compleet is.

            Op onderstaande data is DPD gesloten en worden er geen pakketten opgehaald en/of bezorgd.

            22 april 2019 - 2e Paasdag
            27 april 2019 - Koningsdag
            30 mei 2019 - Hemelvaartdag
            10 juni 2019 - 2e Pinksterdag
            24/25/26 en 31 december 2019 - Kerstmis en Oudjaar

  • Postnl (levering: maandag t/m zaterdag) wordt gebruikt indien u hier zelf voor kiest en wordt gebruikt binnen Nederland, Belgie en Duitsland. Postnl kent 2 aanbiedpogingen en daarna gaat het pakket naar een pakketshop. Aangezien DPD onze hoofdvervoerder is, wordt er voor iedere bestelling die via Postnl wordt verzonden €3,95 in rekening gebracht. Dit is ongeacht de hoogte van het orderbedrag. Er wordt bij buren geleverd. Binnen Nederland wordt er in principe de (werk)dag na verzending geleverd. In delen van Belgie of Duitsland kan het langer duren. Dit is echter wel onder voorbehoud van calamiteiten buiten onze invloedssfeer. Let op: het verzenden via Postnl kan langer duren dan op productniveau staat aangegeven. 

  • Privacy & beveiliging
  • Huisdierenbazaar heeft privacy en beveiliging hoog in het vaandel staan. Tijdens uw bezoek wordt de verbinding tussen u en onze webshop beveiligd. Met behulp van SSL worden de (transactie)gegevens versleuteld over internet verstuurd. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in de onderste statusbalk of adresbalk van uw browser.

  • Retourneren

    Huisdierenbazaar.nl hanteert een zeer ruime retourtermijn van 30 dagen (de wettelijke termijn is veertien dagen). U kunt een product, zonder opgave van reden, binnen deze termijn terugsturen. Gelieve dit te doen in de originele verpakking. Uiteraard dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn. De kosten voor het retourneren komen voor rekening van de koper.  Retouradres: J.P. Poelstraat 8, 1483 GC De Rijp. Hier vindt u het ruil- en retourformulier.

    Nadat het product door ons is ontvangen, krijgt u het volledige aankoopbedrag binnen uiterlijk 5 werkdagen teruggestort. Dit geldt niet indien u betaalt middels acceptgiro (Afterpay) en deze nog niet is voldaan.

  • Bestellen en levertijd

    Bestellen kan bij Huisdierenbazaar.nl met en zonder account. Het voordeel van een account is dat u eenmalig uw gegevens invult, de bestelhistorie kunt zien en uw bestelling kunt volgen vanuit de beheeromgeving. Daarnaast onvangt u bij het aanmaken van een account een 5% kortingscode. Deze is eenmalig te gebruiken en wordt automatisch per e-mail verzonden. 

    De kortingscode werkt alleen als u bent ingelogd en we adviseren u om de code via knippen en plakken over te nemen. Let hierbij op dat er geen lege karakters voor of achter de code staan. Vervolgens de activeerknop indrukken.

    Mededeling 09-2016: er zijn valse kortingscodes in omloop bij e-kortingscodes.com. We zijn niet bekend met deze partij en de getoonde codes zijn bij ons NIET inzetbaar. Vervelend dat hier misverstanden over zouden kunnen ontstaan.

    Onze verwachte levertijd staat aangegeven in de producten. Door onze grote voorraad kunnen we veel producten direct verzenden. In 99% van de gevallen wordt er binnen 2 werkdagen geleverd. Mocht dit onverhoopt niet worden gehaald, nemen we contact met u op. Heeft u iets snel nodig, neem dat contact op met onze klantenservice. We bekijken graag de mogelijkheden.

    Heeft u geen communicatie ontvangen omtrent een bestelling of aanmelding? Controleer eerst of het e-mailadres juist is opgegeven en check de spambox. De binnenkomst van e-mails op een mobiel apparaat kan, in geval van pushmail, een vertragend effect hebben.

  • Bestellingen bekijken

    U kunt makkelijk uw orders bekijken door in te loggen in de beheeromgeving. Indien u niet via een account een bestelling heeft gedaan, krijgt u een aparte e-mail met daarin de track en trace code. Gelieve er rekening mee te houden dat de zending pas zichtbaar is, nadat de vervoerder e.e.a. heeft ingescand. In de regel vindt dit in de avonduren plaats. 

  •  

  •  

  •  

  • Betaling, prijzen en promoties

    U kunt bij ons kiezen uit vele betaalmogelijkheden:

    - IDEAL, BanContact (Belgie), DIRECTebanking/SofortBanking (Duitsland), Giropay (Duitsland), KBC (Belgie).
    - Vooraf overmaken (bankoverschrijving, verzending na ontvangst betaling. Producten worden niet gereserveerd. U ontvangt via Sisow een e-mail met betaalgegevens.
    - PayPal
    - Creditcard
    - Bij afhalen in De Rijp
    - Via acceptgiro (Afterpay).

    Alle prijzen staan aangegeven inclusief B.T.W. Er kan sprake zijn van 21% en 9% B.T.W.

    Eventuele actiekortingen, zijn reeds in de aangegeven prijzen verwerkt. Indien u in het bezit bent van een actiecode, kunt u deze opvoeren tijdens het bestelproces. Kortingscodes kunnen niet worden samengevoegd. 

     


    AfterPay logo           

    Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay (alleen binnen Nederland en Belgie)

     
    Hoe werkt AfterPay voor klanten uit Nederland?

    AfterPay voert voor Huisdierenbazaar.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

  • Hoe werkt AfterPay voor klanten uit Belgie?

  • AfterPay voert voor Huisdierenbazaar.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay via e-mail ontvangt om uw gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Huisdierenbazaar.nl achteraf betalen tot een bedrag van €250,00 indien u al bekend bij AfterPay. Er geldt echter een maximum van €500,00 aan totale openstaande vorderingen bij AfterPay.

    Kiest u voor het eerst voor AfterPay? Dan geldt hierbij een maximum bedrag van €150,00. 

    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met AfterPay voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacystatement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

     U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.